onsdag 28 november 2012

Killfronten

Ofta är det så att det kan gå en längre tid utan en kille i sikte.
Sen vips, så dyker det upp flera på samma gång.

Nu finns det några som jag har kontakt med, jag har inte träffat någon av dem ännu men det närmar sig för en fika.

En av killarna, E, jobbar på en skola och håller på med musik.
Han ska tydligen släppa en singel snart.
Grejen är att jag är tveksam...för han är bara 28 år.....
Inte ofta man står på samma plan i livet då.

Han vet om vad jag vill i livet, absolut, det är viktigt att killar vet om det direkt.
Jag har ingen lust att tramsa.
Men jag tänkte att jag iallafall ska träffa honom på en fika och se.

Sen har vi, A.
Han är jätte vettig!
Vi pratar samma språk och vill samma saker i livet.
Han vill verkligen utvecklas och prioriterar att få ett bra liv.
Han är 42 år.
Saken är den att han har gjort saker tidigare i sitt liv som inte är så bra...
Använt droger...
Men han är "cleen" nu och jobbar för att få ett bättre liv.

Sen har vi O.
Han är 39 år, jobbar som förskolelärare.
Han varken dricker eller röker.
Han vill bilda familj.
Han är en glad och kärleksfull person.

Men...det finns inga "men" vad jag vet....

Men, vi får se vad allt detta ger ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar