tisdag 13 november 2012

Dejt i november

De flesta som läser mina inlägg om killar tycker nog att det är skönt att de har sin partner.
Att de slipper att hålla på att leta.
Jag förstår dem... men vad ska jag göra..... :)

I bland går det undan och i bland blir det längre uppehåll.

Jag blev kontaktad på en dejtsida av en kille.
Ja var lite tveksam...men gav det en chans så vi började att skriva.
När vi sen hördes på telefon och det flöt på väldigt bra.

Vi bestämde en fika.
Väl då jag såg honom live så blev jag glatt överraskad, han såg ju bra ut.
Plus att samtalen flöt på och vi satt ganska länge.

Fan, en kille som verkar "normal", är trevlig, ser bra ut. Kul!

Vi skildes åt, jag kom hem, jag fick ett sms av honom.

"Du var en jätte härlig person, mogen och vettig. Men jag kände inte "det"..."

Jaha....suck........



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar