tisdag 20 november 2012

Öronproppar

En konstig sak...

I bland köper jag öronproppar, de gula, från apoteket.

Jag får de inte att sitta ordentligt i örat, så på morgonen så ligger de oftast någonstans i sängen.

Jag ville testa några nya sorter så jag köpte öronproppar av silicon.
Man sätter de bara för hörselgången, de ska inte in i gången som de gula.

Sen pressar man och formar, när de är på plats så låter det ungefär som när man sjunker ned i badet, med öronen under vattenytan.

Saken är den....

Jag satte dit dem en kväll innan sovdags.
De sitter ordentligt.

När jag vaknade på morgonen så upptäckte jag....att de låg på nattduksbordet?

Inte ditslängda, utan de låg prydligt bredvid varandra....?

Någon natt senare så stoppade jag dem igen i öronen innan jag somnade.

På morgonen så ligger de prydligt på sänbordet igen.

Hahhahahahahhahahahah!

Är inte det jäkligt skumt. :)


1 kommentar:

  1. Haha, fast vad jag minns från förr, så kunde du göra saker i sömnen, som verkade som att du var vaken. Ser det framför mig att du tar ur dom ur örat och lägger dom på nattduksbordet och lägger dig tillrätta igen. =)

    /P

    SvaraRadera