lördag 8 december 2012

Ansiktsbehandling, del 2 pigmentsfläckar

Jag har använt pigments blekande krämen varje kväll sen oktober.

För nån vecka sedan så tänkte jag på att fläckarna har rodnat och de syns mer nu.
Jag frågade en på mitt jobb och hon sa att det syntes att det var rött.

Jag blev lite orolig och funderade på om det var en allergisk reaktion.
Jag ringde hon som gjort anisktbehandlingen på mig och hon sa,

Det blir rött nu för att det börjar göra verkan.
Man forcerar ju upp fläckarna till ytan.

Hade jag blivit röd i början av behandlingen med krämen, då hade det ev varit en allergisk reaktion.

Så hon sa att om jag kan stå ut med att de är något röda och syns mer nu, så skulle jag fortsätta behandlingen.

Har bild på dem, men det känns ju inte som man ser nån skillnad på bilden.....





Lilla bilden är oktober, stora bilden är nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar