onsdag 26 december 2012

Julen 2012

Julen gick snabbt förbi men var jätte bra!

Pappa och hans man kom till Sthlm över jul.
De var hemma hos mig innan vi åkte till de andra och firade julafton, det kändes jätte bra att ha dem här.
De var även hos mig en snabbis på juldagen och min pappa började att pyssla med mina blommor.
Gud vad jag har saknat sånt! :)
Det blir att jag känner mig ompysslad. :)

När vi sen skildes åt på juldagen och jag kom upp i min lägenhet själv, så kändes det inte så bra.
Kände mig väldigt ensam och lite sorgsen.

Jag messade till min pappa att jag var glad för att de var här och tacksam för allt dessa dagar.
Han messade tillbaka en riktig kärleksförklaring som fick mig att börja gråta.
Hahhahahahah!
Underbart!

Jag är så tacksam och lycklig för att jag har fått en så fin kontakt med dem på senare tid. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar