onsdag 8 augusti 2012

Känns inte hundra...

Så, nu avstyrde jag den sista killen och dejten.

Jag har ingen lust.

Det kändes befriande att släppa dem. :)

Kanske vet jag mer vad jag vill ha nuförtiden eller så behöver jag mer tid för mig själv.

Den ena kunde inte träffas en dag för att han var bakfull.

Den andra drack alkohol till varje middag, han var inte social och ville inte att andra skulle veta så mycket om honom.

Den tredje hade två barn med två olika kvinnor och han drack varje helg framför tvn. Det var hans sätt att koppla av sa han.

Den fjärde hade nyligen skilt sig och hade ett barn på 1 år.
Honom vet jag inte så mycket om men jag gick på min känsla och den stretade emot.

Säkert fina killar på sitt sätt, passar alltid någon.
Men inte mig just nu.

(Jag har ju mina åsikter om alkohol och säkert en viss osäkerhet vad gäller barn med mer än en och samma mamma.)

Men, jag går på känslan och jag vill helt enkelt inte helhjärtat. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar