torsdag 16 augusti 2012

Älska mig för den jag är

Jag gick upp kl 06.00 i dag när klockan ringde.

Jag släpade mig till köket, tog kaffepannan och öppnade kranen för att fylla på vatten.

"Vem försöker jag lura egentligen?" tänkte jag.

Jag mådde inte alls bra i kroppen och i halsen.

Jag smsade min kollega om det och kröp ned i sängen igen.
Jag hade en ledig dag att ta ut så det var ju perfekt.

När jag vaknade sen 4 timmar senare så kändes det något bättre.

Jag har nu senast legat i soffan med filt och kollat på film.

Bridget Jones dagbok :)

Jag är så himla romantisk av mig!

Där är hon, singel, tycker inte att det är roligt alls att vara ensam.
Sjunger med i låten "All by myself" som jag många gånger förlikat mig själv med. :)

"When I was young
I never needed anyone
And makin' love was just for fun
Those days are gone

Livin' alone
I think of all the friends I've known
But when I dial the telephone
Nobody's home

All by myself
Don't want to be, all by myself anymore
All by myself
Don't want to live, all by myself anymore"


Hon träffar en kille som vill vara med henne, men inte av de rätta anledningarna.
Utan bara för sex.
Hon vill så gärna ha någon, bygga något och hon hoppas väl innerst inne att hon kan få det av honom.

Sen möter hon en annan kille som gillar henne precis så som hon är. :)

Han vill verkligen vara med henne!

Underbart!!

Blir så lycklig av sådant och vill själv vara med om det.

Att hitta någon som fascineras av min personlighet!
Någon som gör allt för att fånga mig och hålla mig kvar! :)

Romantiska jag.... men jag tycker att det ska vara så! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar