måndag 13 augusti 2012

Gammal kärlek rostar aldrig.....

Året var 1989.

Jag var 14 år.

Eller var det 1988 då jag var 13 år? :)

Någonstans där....

Jag var i hop med en kille i ca 6 månader.

Jag fick min första kyss i livet, av honom.

Åren har gått med allt dess innehåll.

Helt plötsligt startar någon en grupp på facebook.
Den är för de som har bott i samma ort som små och gått i samma skola där.

Jag gick med.

Dagen efter fick jag en vänförfrågan av en kille.

Jag kände inte igen namnet så jag kollade på hans bilder.

Men...?!

Det var ju han som jag var i hop med för ca 23 år sedan!!

Jag kände inte igen hans namn för att på den tiden hade han ett smeknamn.

Vi började skriva till varandra och betämde oss för att ses.

Allt kändes bra på något konstigt sätt....Enkelt.

Vi sågs i går :)

Han berättade för mig att jag oxå var den första tjej han kysste då vi var ett par för 23 år sen.
Han berättade oxå att jag var hans första kärlek. :)

Han hade letat efter mig på fb förr men hade stavat mitt namn fel.

Det hände något konstigt...
Det tog ca 5 min så höll vi i varandras händer då vi pratade. :)

Så var det hela kvällen, vi pratade och pratade.
Höll varandras händer, han strök mig över kinden.
Berättade för mig hur bra och naturligt allt kändes, hur glad han var.

:)

Vi får se vad som händer från och med nu........ :)

1 kommentar:

  1. tack.
    låter ju roligt ni ses igen efter så många år.

    ha de bra.
    mvh madde

    SvaraRadera