onsdag 15 augusti 2012

Gammal kärlek rostar aldrig, del 2

Vi träffades två dagar på raken.

Det kändes underligt, fast på ett bra sätt.

Det känns så bekant på något sätt.

Ja, visst vi hade en relation för över 20 år sedan men ändå.

Det känns som att vi inte har haft något uppehåll på 20 år. :)

I vilket fall som helst så åkte han och jobbade i Danmark i går.
Han ringde mig på väg till flygplatsen och sa att han skulle höra av sig sen.

Jag väntade...trodde ju att han åtminstonde skulle skicka ett sms med, "God natt" Eller "Nu är jag framme" osv. Men inget...

I dag så kom det heller inte något sms.

Såklart börjar man ju att tänka....
När en annan kille var intresserad av mig så fick jag godnatt och godmorgon sms. Han ringde tillomed mig flera ggr då han var utomlands.

Så jag funderade på om denna kille kanske inte var så intresserad?
Eller om han har något ouppklarat med någon annan?
Eller om han är osäker på vad jag vill?

Inte vet jag, men man undrar ju. :)

Jag bestämde mig för att sluta fundera och ta det som det kom.
Vill han inte eller vill han så kommer det att märkas inom sinom tid.

Men de flesta som börjar dejta någon har ju dessa funderingar.
Det är ju "läskigt" att öppna sitt hjärta för någon. :)

I vilket fall som helst så var jag på långpromenad med hunden och hade ett livligt samtal med en vän i telefon.

Då får jag ett sms...från honom! :)

"Hoppas att du mår bra. Har jobbat massor, ringer dig senare."

Jag blev jätte glad!

Det dröjde en kvart, jag hann inte ens svara på hans sms, så ringde han!

Jag pratade ju med min vän i telefon så jag säger med jätte stressad röst:

"HAN RINGER NU!!! JAG RINGER DIG SEN!!" Hhahahahhahah

Han lät jätte gullig och jag blev glad!

Jag ringde upp min vän sen och lät jätte glad och nöjd och sa:

"Han ringde, han ringde, han ringde!"

Så han är nog intresserad ändå.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar