torsdag 23 augusti 2012

Gammal kärlek rostar visst...

Det blev inget, med killen alltså.

Innerst inne så trodde jag det, eller hoppades...

Vi krockade, vi pratade inte samma språk och det uppstod missförstånd.

Sen så sa han till mig att han skulle jobba till 23.00 på söndagen.
(vi skulle ses efter det eller på måndag förmiddag)

Han blev taggad på facebook på måndagen om att han hade varit med någon på söndagen.

Det kunde ju inte stämma eftersom han sa ju till mig att han jobbade?

Jag frågade honom om det, om taggen på facebook, eftersom han dessutom var magsjuk på söndagen, sa han.
(därför ställde han in träffen mellan oss)

Han sa då att hans vänner hade hämtat honom till sig och han hade varit där en stund.

Jag sa inget om att han skulle "jobba" då, enligt vad han sagt till mig....

Men, han var väl inte speciellt intresserad.

Vi hade kanske en fantasi om att den första barndomskärleken skulle vara himlastormande, och så var den inte det....

Alla mönster och mallar vi vuxna för med oss från barndomen som sen inte passar i hop med vem som helst.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar