fredag 3 augusti 2012

Förändringar hos mig själv

Häromnatten drömde jag om hundar.

Enligt djurens språk betyder det:

"Vänner finns överallt.
Min gåva till dig är att ha goda relationer med omvärlden och att finna nya vänner.
Här gäller det att öppna ditt hjärta för omvärlden och våga träffa nya människor.

Hunden stärker dina relationer med andra."

I går natt drömde jag om getingar:

"Hitta Hem och Sått Bo. Det är dags att Bilda en Egen Härd nu och slå dig till Ro!
Finn Hemmet inom dig Själv."

De båda stämmer sjukt bra! :)

Dock har mamma varit med i mina senaste drömmar...
Inga konstigheter, hon var bara med, vi var bra vänner.

I morse då jag vaknade så kände jag att jag saknade henne...
Men vad saknar jag egentligen?
Jag kände ju inte henne och minns bara tråkigheter...

Några minuter senare kände jag att jag saknade min pappa hemskt mycket.
Tråkigt att dom är så långt bort.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar