fredag 8 juni 2012

Ut och resa

I dag bär det av till Härnösand!


Till min pappa och styvpappa. :)


Jag har hunden med mig, det blir spännande...
Jag har inte åkt tåg på ca...10 år...eller?


Var sista gången kanske då jag var 14 år? OJ...
Det är mer än 10 år...
Hunden har inte heller åkt tåg.


Jag har inte varit utomlands på 12 år....
Så bara detta blir spännande. Hahahahah


Vi ska byta i Gävle, det är nog rätt bra så att hunden får sträcka på benen.


Det ska bli kul att träffa dem, jag saknar dem.


Sen spelar det ingen roll hur gammal man blir...att få komma hem till föräldrar och känna sig liten och omhändertagen, att slippa ansvar ett tag, det är härligt. :)


Pappa som lagar mat och styvpappa som bakar.... :)


Sen där uppe lär det vara tyst och lungt.
Skönt, det behöver sinnet. :)


Ska få skjuts till tåget, det är skönt att få, med väska och hund som inte har åkt tunnelbana heller. :)


Ha en bra helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar