måndag 11 juni 2012

Hemkommen från Härnösand

Väl hemma från Härnösand kändes inte så kul som jag trodde att det skulle kännas.


Min pappa och styvpappa erbjöd sitt sovrum till mig den sista natten så jag kunde få sova ordentligt.
Själv tog de vardagsrummet.


Det var väldigt snällt av dem!
Kändes dumt dock, här kommer jag på besök och de ger upp sitt sovrum.


Jag hittade ett par fina skor i en skoaffär i Härnösand.
Tyvärr var det fel på det enda paret som fanns i min storlek där....


Av en slump så fanns de att beställa på nätet!


Min pappa ville köpa dem åt mig så nu är de beställda! :)


Jag blev gråtfärdig då jag mötte dem på tågstationen i Härnösand...


Hemma i Sthlm igen så frågade min kompis som hämtade mig från tåget om hur det var.
Även då fick jag en klump i halsen...
Det kändes sorgligt att åka i från dem.... :(


Tack Pappa och styvpappa för dagarna hos er!


God mat och härligt sällskap!!!


Puss och kram!!!!


Bilder från Härnösand.
Underbar natur!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar