fredag 15 juni 2012

Olika personligheter på dejtsidor

Jag vet att man kan skapa en eller flera hotmail adresser....

Men jag tycker inte att det är nödvändigt.

Jag har en som innehåller mitt förnamn och efternamn.

Jag är med på en dejtsida som är helt gratis....
Man lägger ut text och bilder på sig själv beroendes på hur seriös man är.

Jag fick en flört av en kille och svarade honom med att skriva:

Jag: "Kan du inte lägga in fler bilder?
Ser dig knappt och ingen text har du........"


Han: "Nej jag vill inte visa mera här.
Har du MSN Messenger?"


Jag: "Ja, men jag vill inte lämna ut mitt efternamn till någon jag inte känner :)
Varför vill du inte visa mer på hp?
Döljer du nåt? ;)"


Han: "Det är du som döljer något
.Det går att göra hotmail med helt påhittat namn, Fråga en vuxen om hjälp vid behov"


Jag klev visst på en öm tå kanske.....

Verkligen en sådan kille vill jag dejta...Ödmjuk och snäll..... ;)

NEXT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar