onsdag 27 juni 2012

Magi

Då vi träffades ute i lördags så var det något som var magiskt.

Det kändes väldigt väldigt bra även då vi inte pratade jätte mycket.

När vi träffades i går så var det första vi gjorde att ge varandra en kram.

Det var inte en vanlig tre sekunders kram.. :)

Mitt på en fullpackad gata så stod vi och höll om varandra länge.

Direkt efter så den långa kramen så tog han min hand.

Det kändes sjukt bra, jag har inte haft denna känsla många ggr i mitt liv...

Han släppte inte mig med blicken och höll min hand.

Han sa, "Det känns jätte bra med dig, det gjorde det redan i lördags. 
Jag vill träffa dig hela tiden nu!"

Nu dagen efter då glädjen är stor...så kommer oxå min rädsla....

"Tänk om han bara utnyttjar mig och ljuger?"......

Om jag bara kunde slå bort denna känsla....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar