torsdag 21 juni 2012

En godartad cysta


Lite uppdateringar sen sist.

Häromdagen var jag i ett provrum i en butik.

Då jag såg mig i spegeln så blev jag ledsen...
Jag såg att min kropp inte är lika fit längre.

Jag blev deppig och tänkte... jag har ingen karl och vem fan vill ha mig nu??!!!

Dagen efter så gick det över.

Jag träffade mitt härliga tjejkompis gäng och de bara öste ur sig komplimanger över min kropp.

Ja, man har dagar som är bättre och tyvärr dagar som är sämre.

Jag var hos ögon, näsa, hals läkare häromdagen.
(snarkdoktorn, remitterade mig dit då jag inte hade några andningsuppehåll)

Hon sa att jag hade trång passage ner från näsan till halsen, hon hittade inga polyper i vägen.
Jag hade oxå tjock tungrot, så när den faller bakåt då man sover på rygg....
Det kan man inte göra så mycket åt.
Enligt henne så verkade jag ha känsliga slemhinnor så hon skrev ut nån näspray.

Väl då hon hade fört ner slangen genom näsan ner mot halsen så stötte honom på en sak.
Storlek som en lillfingernagel.

En godartad cysta.

Hon sa att det inte var någon fara och det var ingen cancer...

Hjärtat stannar ju innan man vet. :)

Den kan växa och den kan oxå försvinna, man skulle inte göra nåt åt den just nu.

Jag har börjat med hårkur som stimulerar hårväxten.

Min läkare ringde förra veckan och jag är frisk.
Jag ska börja trappa ned medicinen. (som orsakar håravfallet)

Mitt ex hörde av sig på sms igen, tre dagar efter han berättade om tjejen.

Han skrev "Hej hur mår du?"

Jag svarade: "Bra"

Dagen efter så messade han igen.

"Har det kommit nån mer post till mig? Hade du det bra i Härnösand?"

Jag svarade: "Nej, har tagit bort ditt namn från lådan, ja jag hade det bra."

Han svarade: "Hoppas du får en trevlig midsommar."

En del av mig vill svara tillbax: "ja det ska jag ha, ha det du oxå med din nya tjej."

Men varför vill jag skriva det då?

Vet inte...så jag skriver inget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar