onsdag 6 juni 2012

Snoppar i rosa fodral

I går träffade jag min gamla IT klass.

Man kan säga att alla som kom dit arbetar med IT dag, utom jag....

Fast det kändes helt ok faktiskt :)
Jag trivs ju med hur mitt arbete är uppbyggt.

Det var trevligt!

Vi pratade om allt möjligt och skrattade.

Helt plötsligt så berättar en av killarna att han hade träffade en tjej förut.

Hon tyckte om att sticka....

Hon stickade honom en snoppvärmare!

Jag fick alla möjliga bilder i huvudet......
Från snopproten och uppåt?
I vilka färger?

Vi började spåna om det och kom på att han kanske kunde tjäna en slant på det. :)
I latex
I tyg
Med en liten "lucka" så man inte behöver ta av sig hela då man ska gå på toa.
Att den värmer och är bra att ha på vintern.
Olika storlekar.
Vi trodde faktiskt att det skulle sälja. :)
Som ploj skulle säkert folk vilja köpa en sådan.

Jag lovar att just nu sitter du som läsare och säkert spånar vidare.;)

Gud vad vi skrattade!!!!

Det var nog det roligaste på hela kvällen.

Måste ge honom credit att han vågade berätta. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar