söndag 24 juni 2012

Kärleks(full)

Lördagens utgång var spännande...

Kvällen började med att det kom fram en kille till mig och började prata.
Han verkade trevlig i början.

"Tycker du att jag är annorlunda än andra killar?"

"Eh...va? näää det är ju svårt att veta på såhär kort tid" sa jag.

Han ändrade sitt uttryck och såg inte så glad ut.

"Tror du att många killar ljuger?"
"Jag håller hårt på mina principer, hade jag fått välja så skulle jag vilja va ett djur, de funkar så."
"Vet du vad jag är.."

Ja, jävligt jobbig!! Tänkte jag....

Sen kom hans kompis fram och började prata med mig.

"Varför träffar du inte min kompis?? va? va?" osv osv... suck...

Senare under kvällen så var det en kille som stod vid oss och dansade.
Han började prata med min kompis och efter ett tag kom han med två flaskor vatten till oss.

Han var kvar vid oss hela kvällen och blev fullare och fullare......
Han kramade folk som gick förbi, även killar... :)

Jag träffade på en kille som jag hade sett förut två gånger innan.
Vi hade hälsat på varandra de andra gångerna.

Denna kväll så dansade vi jätte mycket tillsammans.
Vi skrattade och höll handen i bland.

När jag skulle gå så ville han inte det...han frågade om mitt nr och frågade om vi kunde ses, i dag, söndag. Jag fick låna hans mobil för att knappa in mitt nr.

Vi kramades ett par gånger och log mot varandra.
Han tog båda sina händer runt mina kinder och såg mig djupt i ögonen och utbrast.

"Aaahhhh du är sååå söt!!"

Jag vaknade med ett leende...men allt eftersom dagen gick så försvann mitt leende mer och mer...

Nu är klockan 20.30 och han har fortfarande inte ringt...

Tråkigt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar