söndag 10 juni 2012

Min helg i Härnösnad

Helgen hos pappa har varit händelserik.... :)

Jag har inte kunnat sova på nätterna för att min styvpappa har problem med sömnen.
Jag vaknade flera ggr per natt och dessutom gick de upp på morgonen då jag behövde sova mer.

Sen har min hund varit såååå jobbig...
Han har varit på deras hund, som är en hona, hela tiden....

Hon löper inte och det är bara den hunden han går på.
Vi hade en teori om att de hade träffats en gång då hon löpte.
Att det sitter kvar hos honom, att det blivit en fixidé.

Eller så är det stresshandling, då hon har varit ganska vild förut och var på honom hela tiden.
Hundar kan "para" sig av olika anledningar.

Så hela tiden har kännts som ett stresspåslag.
I dag hade jag hjärtklappning..
Brist på sömn gör mycket.

Tråkigt...hade hoppats på mycket lugn och ro.

Det är vädligt rogivande här annars.

Det som blev uppenbart för mig då jag har varit här är betydelsen utav en partner när man blir äldre.

De är pensionärer och fördriver dagarna med olika projekt i hemmet osv.
De umgås och delar allt.

Tänk att vara ensam pensionär och inte heller ha några aktiviteter på dagarna....

Bilder kommer snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar