lördag 16 juni 2012

Jag är viktig

I går hade jag ont i halsen på kvällen....

I dag ringde jag till extra jobbet och sjulanmälde mig.

Jäkla skit...jag vill inte vara dålig...

Extra jobbet frågade häromdagen om jag kunde jobba på midsommarafton och jag sa ja.
De frågade oxå om midsommardagen och jag sa att jag skulle återkomma med svar.

Men nu är det bara att tacka ja eftersom jag är sjuk nu i dag....

Det regnar massor ute, fast jag gillar regnet.
Nästan ingen annan verkar göra det. :)

Just nu kanske mitt ex ligger i säng med sin nya...
Kramas och skrattar...

Jag tror att jag tar åt mig för att jag inte har träffat någon...

Snart tar jag vad som helst bara jag får familj!

Nej... det kommer jag inte att göra.

Det är ju det jag har lärt mig nu av allt detta som varit, att inte ta vad som helst.
Folk kan ändra sig och man kan ge folk en chans, men inte till vilket pris som helst och inte priset av min hälsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar