söndag 29 januari 2012

En jobbvecka slut

En vecka på nya jobbet har gått.
Än så länge känns det roligt och lugnt. :)


I fredags så hände en grej...


Killen som jag ska jobba med, G,  har en dator på sitt bord.
Den får man låna och man har tillomed fått en egen inloggning mm.


I fredags så lännade han den...utan att stänga ner sidor...
Den killen som skulle sluta i fredags,A, som jag ska ta över för...han gick in på hans dator.


Det visade sig att A läste hans mail!


G hade mailat med chefen och bland annat skrivit att jag var så duktig och tog för mig.
Han hade oxå skrivit att A inte har varit lika effektiv som Rebecca och att han är väldigt tystlåten och pratar inte så mycket med personal i huset.


Det blev tjafs, jag var inte i rummet då det utbröt.


A var sur för att han hade skrivit så till chefen och G var sur för att A hade gått in och läst hans privata mail.


Båda killarna var upprörda och pratade med mig på varsitt håll...


Det var väl trist att det skulle bli som det blev på A sista arbetsdag för dem...


Jag jobbade måndag till fredag på det nya jobbet och även lördag på mitt extra jobb.
Det var rätt tungt att gå upp 06.00 även på lördagen då jag inte är van... :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar