måndag 16 januari 2012

Rastlös...

Jag har så grymt jäkla tråkigt!!!!! :)

Jag har städat och städat och gått längre promenader med hunden.

Jag har städat på balkongen, skurat dörrar, rensat garderoben, möblerat om, spikat upp hyllor, rensat källarförråd, fixat med blommorna, rensa lådor, badat hunden, mm, mm, mm.

Jag har idéer om saker jag vill köpa, måla om, osv, osv.

Vad hittar man inte på när jag har gått hemma sedan september.

Det märks verkligen att jag har blivit frisk nu och att jag mår bra mentalt. :)

Jag vill göra saker hela tiden. :)

Är så taggad inför det där jobbet också, jobbigt att vänta ända till onsdag!!!!

Hahaha! det är ju bara en dag emellan. :)

Ja.....Det händer bra saker i ens liv då man väljer sådant som man mår bra av.... ;)

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att du ska få jobbet idag!!!!! Kram Liza

    SvaraRadera