onsdag 25 januari 2012

Jobbet dag 3

Två dagar har nu gått på det nya jobbet sen jag skrev.
Jag har fått åka med på en stor post runda (som man gör en gång i veckan) och hämtat post från olika förskolor.

Sen åker man tillbaka till kontoret för att frankera dem.

De har en liten el bil som man kör :)

I dag så städade jag kontorsförrådet.
Ett stort rum som innehåller: Kuvert, kaffe, pennor, engångsartiklar mm mm.
Det tog nästan en timme men fasiken vad ordning det blev! :)

Sen kopierade jag ett stort utskick i dag, men kopieringsmaskinen är så stor så den kan ta hur många jobb som helst åt gången.

Jobbet är väldigt lugnt, inge stress alls. Folk är glada och pratsamma. :)

Lite bilder från vårat "stora" rum.... :)

Där vi sorterar internpost


Min lilla arbetsplats, som inte sitter vid så ofta...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar