måndag 23 januari 2012

Första arbetsdagen

Då har jag arbetat min första arbetsdag!

Jag började morgonen med att hoppa in i elbilen som de har och åka till ett ställe i näreten för att hämta upp deras post. Sen tillbaka till kontoret för att frankera den posten.
Internpost lägger man i olika fack.
(Direkt på morgonen så åker man även till ett postkontor och hämtar upp post)

Sen gick vi en runda i huset och hämtade post och delade ut post.
Man hämtar och delar ut post 3 ggr om dan.

Några dagar i veckan åker man in väg med bilen till olika ställen och hämtar och lämnar post.
Man kopierar och ser till att det är snyggt på våningsplanens post och kopieringsrum.
Lagar små fel, det kan vara lampor el likn.

Jag hade lite dö tid i dag så då städade jag ur ett skåp ordentligt, som ingen gjort på länge, och gick även runt i huset för att fylla på första hjälpen tavlor med plåster mm.
Jag lovar att jag kan hitta mer saker att göra ;)

Ja.... det hände inte så mycket mer i dag... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar