fredag 3 februari 2012

Kyla

I morse så startade inte min bil....
Som tur är så jobbar jag nära hemmet så jag ringde kollegan
Han plockade upp mig på vägen då han hade varit och hämtat posten.

Jag ska pröva att starta den sen i eftermiddag.
Fick höra att om den startar med kablar från en annan bil så är det batteriet som är dåligt.

Min hund mår bra nu. :)
Det började läka bra redan dagen efter.

Mitt ex som jag flyttade till hus med, som lämnade mig bara helt plötsligt.
Hans ex, innan mig, hon óch jag fick ju kontakt efteråt.

Hon träffade en kille efteråt och de skulle gifta sig, hade börjat planera och allt.

Hux flux så lämnar han henne!
Hans känslor är borta.

vad tungt det måste kännas för henne...
Först vårat gemensamma ex som hon skaffar större lägenhet med och han bara sticker.
Sen träffade hon denne kille och de ska gifta sig och allt och vad gör han?
Jo samma sak som den innan.

Usch.... måste vara tungt för henne... :(

Men som jag tror på... Då var det inte rätt, det finns något bättre åt henne där ute! :)

Värme och kärlek till henne! :)

1 kommentar:

  1. Tack fina! Allt stöd behövs just nu, och jag får nästan tårar i ögonen bara någon säger eller skriver nåt fint om mej/till mej.. så tack!

    SvaraRadera