onsdag 22 februari 2012

Snark...

Åter igen vaknar jag med värk i kroppen och snurrigt huvud....
Det känns som att jag var uppe hela natten och sovit nån timme bara.

Jag var hos husläkaren häromdagen.

Hon frågade om jag hade bra skor, om jag inte skulle träna som sjukgymnasterna sagt till mig tidigare.

Jag sa att jag har haft denna värk i ryggen och huvudet sen jag var 20 år.
Jag sa att jag är sååå jäkla trött på att vara trött jämt.
Att jag kan somna mitt på dagen bara jag sitter stilla, att jag nästan jämt har ont i kroppen, speciellt på morgonen, det känns som att någon har suttit på mig och hållt fast mig hela natten.
I huvudet känns det som att jag har varit ute och festat och lagt mig kl 06.00 på morgonen.

Jag sa att jag har börjat fundera på om värk mm har med dålig sömn att göra.
Jag har även en käke som knakar, varje gång jag öppnar och stänger munnen.
Men det måste jag kolla med en tandläkare och snarkdoktorn.
Hon sa då att människor alltid söker efter ett samband.


Hon skrev i allafall en remiss till en snarkdoktor.
Så skulle hon oxå skriva recept på medicinsk yoga.
(Det går faktiskt och man får reducerat pris)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar