måndag 13 februari 2012

Förkyld....

Fy fan vad jag är sjuk!!

Såhär sjuk har jag inte varit sen 2009.

Det började lite i fredags då jag hade huvudvärk, sen natten till lördagen så vaknade jag t.o.m av huvudvärken. Jag kände mig lite förkylningsdålig också.

Sen på lördag kväll så blev jag sämre.

På söndag så var jag jätte snorig och matt.

Natten till i dag, måndag, var inte att leka med!!

Jag snorar som bara den, det tar en minut efter att jag snytit mig så måste jag snyta mig igen.
Om jag andas med munnen så får jag ont i halsen, andas jag med ena näsborren, den andre är täppt, så börjar jag nysa, om jag nyser, vilket jag gör ofta, så gör det jätte ont i halsen.

Och det hemskaste av allt.... Det gjorde så förbannat jäkla ont i övre tandraden!
Man kan ju få det av förkylning men jag har inte upplevt denna typ av smärta förut.

Jag somnade vid 22.00 jag vaknade vid 02.30 och låg vaken till 03.30.
Jag snorade som bara den, nös och hade så ont i övre tandraden.

Tog mina kuddar och gick ut till soffan och slog på tvn.
Lyckades somna ca 04.00 en liten stund...det gjorde SÅ ont!
Vid kl. 06.00 så gick jag och tog alvedon...sen somnade jag faktiskt till 09.30.

Jag är helt groggy och vill bara sova men jag kan inte sova för då nyser jag hela tiden och näsan rinner.... :(

Som tur är så har den mesta värken lagt sig.....

1 kommentar:

  1. Låter inte kul alls! Krya på dig vännen!
    Hoppas att du mår bättre snart så att vi kan ses.

    Kram!

    SvaraRadera