söndag 19 februari 2012

Säng säng säng...sova sova sova

Jag slutade med kortison tabletterna och förberedde mig på en massa saker.
Jag skulle börja träna lite lätt igen efter 5 månaders "vila" och skulle ev sola lite.

Då blir jag förkyld, inte så lite heller... jätte mycket förkyld!
Tarmsjukdomen visade sig genast.... :(

I torsdags gick jag tillbaka till jobbet men jag kände att jag inte var helt frisk...
I fredags var jag på tjejmiddag och kom hem ca 00.30.
Jag tänkte då: "Nu jäklar ska jag sova och bli frisk på alla sätt och vis, sova, sova...vad jag behöver sova och få kroppen att vila".

Dagen efter då jag vaknar..... så har jag sovit i 12 timmar!!! :)
Magen mådde jätte bra hela dagen! :)

I natt sov jag 10 timmar.... :)

I morgon ska jag till min husläkare.
Jag är ju jämt trött fortfarande, vaknar aldrig utvilad och har ständig värk i ryggen.
Min sambo har ju sagt att jag snarkar som en...jag vet inte vad...massor!!
Tydligen så gör jag andningsuppehåll också...

Det kan vara en stor förklaring till ständig värk..... Snarkning och andningsuppehåll.

Tänk om det vore så?
Att jag har sovit dåligt i så många år och fått min ryggvärk blandannat pga att jag inte sover ordentligt?? Min trötthet på dagarna osv.
Tänk om det har med det att göra?
Vad skönt att äntligen få veta.

Jag vill dock verkligen ha en ny säng..... Oj vad jag vill ha en ny säng...
Tänk att få sova mer ordentligt...
En stor dubbelsäng på 180...Gud vad skönt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar