torsdag 28 mars 2013

Vägskäl

Jag har funderat starkt på att utbilda mig till elektriker.
Ja, jag vet...vilken vändning från det jag skrev förut. ;)

Jag bara kände starkt för det.

Utbildningen startar den 8 augusti.

Jag skrev ju att det har varit upphandling på mitt jobb.

Det företag som jag jobbar för, I, de vann inte.
Utan ett annat företag, L.
De kommer att ta över från och med den 1 augusti.

Jag har rätt att få följa med det nya bolaget och fortsätta mitt arbete.
Jag har oxå rätt att stanna kvar på, I.

Har funderat och kommer nog att stanna kvar på företag, I, och be om tjänstledigt för studier.
Jag frågade om det i går och de sa att det inte var omöjligt.
De kommer förbi nästa vecka där vi ska skriva på papper om vi vill gå över till, L eller stanna kvar hos, I.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar