fredag 15 mars 2013

Begravning

Jag var med några tjejkompisar i går.
Från ingenstans så kom tårarna...
Suck...

Jag berättade för dem.

I natt sov jag dåligt igen, det känns som att jag bara har sovit nån timme.

Jag drömde oxå om en stor spindel som skulle svälja en levande groda.
Sen var det någon som sa: "Du måste se det här! Grodan kommer att ta sig levande ur spindeln! Den kommer att hoppa ut!"

Jag är så jävla trött på att detta ska påverka mig så hårt.
Dessutom ska jag på begravning i dag....

Jag skrev förut på min blogg att det hade hänt något tragiskt men att jag inte kunde skriva om det...

En vän till mig var gravid i nionde månaden.
De har försökt i flera år att bli gravida med IVF.

Till slut blev hon gravid.

Den veckan som bebisen var planerad var väskan till sjukhuset packad, barnstolen monterad i bilen och vagnen inhandlad.

En morgon vaknade hon tidigt och kände sparkar.
Hon hade små sammandragningar.

Efter ett tag så gick slemproppen och hon blödde en del.

Hon ringde in till sjukhuset där en stressad kvinna svarade.

"Ja, men det är helt ok att blöda, stanna hemma du ett tag till."
Kvinnan som svarade tog inte hennes personnummer och samtalet var kort.

Min vän väntade......

Tillslut ringde hon till sjukhuset igen.
"Jag känner inga sparkar."

De sa: "Drick ett glas kallt vatten och vänta, ring igen om det inte händer nåt."

Hon gjorde det, inget hände, hon ringde igen.

De sa: "Ruska om magen, vänta, ring igen om det inte händer nåt."

På kvällen så åkte de i allafall in till BB.

Där konstaterade läkarna att bebisen var död........

Hon tvungen att föda fram sin döda son....
Han var en välskapt, vacker liten pojke......

I dag ska jag på begravning för honom.....

(De ska anmäla allt detta)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar