måndag 4 mars 2013

Livet känns så bra just nu :)

Han var här i helgen.
Han ska ev komma upp tre helger på raken. :)

Vi har oxå blivit bjudna på vår första fest som ett par. :)

Helgen var hur bra som helst!

Han sa en sak som jag blev helt stum av. :)

Vi kollade på tv eller vad det var, så sa han:

"När eller om, (minns inte vilket han sa) vi får barn, då...."

VA?!

Jag hörde bara halva meningen, "vi får barn."
Hahhahahahah
Underbart!

Det kändes som att det var en djupare typ av kärlek i helgen än det har varit förut.

I går tog vi avsked på Arlanda.
Vi kysstes och höll om varandra och helt plötsligt från ingenstans dök det upp en tanke i mitt huvud:

"Vad jag älskar dig!!!"

Fast jag sa det inte!
Nä....lite tidigt kanske...men det var en känsla som dök upp. :)
Sen, känslan älska, den kan vara så mycket.
Kanske är det situationen man älskar.

Jag är oxå frisk! :)
Jag är normal i magen nu, det känns jätte bra!

Så jag bryter sjukskrivningen, inte helt, men med en halv vecka.

Jag fortsätter att ta den dagliga medicinen ändå, även fast jag ville vara medicinfri.
Helt ärligt så vågar jag inte gå utan den just nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar