tisdag 26 mars 2013

Analyser ang killen

När jag tänker efter så ser jag saker tydligare nu, än då.

Med killen.

Han sa aldrig att han ville träffa mig, han frågade aldrig om vi kunde ses på helgerna.
Det var alltid jag som frågade.

Han planerade aldrig med mig heller.
Tex de röda dagarna i vår, de tog jag upp och frågade.
Men han visste inte, sa han....

När jag frågade om vi skulle ses, så sa han aldrig, "absolut!"
Han gav mig en massa, "Ja, får se, måste kolla..." "Ska eg träffa....men...."

Han sa att han skulle resa bort i maj, i 3 veckor, men han visste inte vilka datum.
"Nä, det bestämmer de som jag ska resa med."
Jag sa att det borde man ju planerat med jobbet, när man ska vara ledig.
Nä, inte han, det kunde han göra längre fram.

Jag kände på mig redan från början att det var något som inte stämde.
Jag kunde inte sätta fingret på det....
Det var nog därför jag var så osäker oxå....

Jag kände verkligen att saker och ting inte var som de skulle.

Men, men...

Bara små spekulationer ang detta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar