torsdag 7 mars 2013

Han vill vara själv

Han kommer inte i helgen.

Det var sagt så först men han ändrade sig i går.

Han sa att han ville vara själv.

Han sa oxå att det inte betyder att han tycker om mig mindre.

Han vill bara vara hemma och vara med sig själv.

Till en viss del kan jag köpa det men det tråkiga är ju att vi inte kan ses i veckorna.

Så ses vi inte en helg så tar det två veckor innan vi ses igen.

Det här med att vilja vara själv....

Jag fattar inte riktigt det.

Har för mig att mitt ex sa att han hade det behovet.
Nu flyttade han ju till mig snabbt så det blev inte så.

Jag kan vilja vara själv men mest från att träffa folk, jag vill bara vara hemma och ta det lungt.
Men jag har aldrig haft behovet av att vara själv i den bemärkelsen att jag vill vara i från min partner.

Ja, ja...alla är olika.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar