måndag 18 mars 2013

Ny strålande dag

Jag låg i sängen och sov, i mitt rum, hos mamma.

Från ingenstans, i mörkret, så dyker det upp 10-15 st händer som alla börjar dra i mitt täcke.
Jag vaknar och får panik!!

Jag skriker: "SLUTA!!"

Jag vaknar och febrilt försöker jag tänka:
"Är jag hos mamma? Hos pappa? Med en sambo?

Nä, jag är ju själv, i min egen lägenhet.

Det var en dröm...... (mamma har ju varit död sen 1990.)
Jag kände mig inte alls rädd faktiskt.

Denna morgon vaknade jag faktiskt senare tid än de andra dagarna.

Jag låg kvar i sängen en stund och tänkte på min ex sambo, allmännt om honom, jag tänkte på frysna bär, tänkte på jobbet, vad jag ska göra i dag....
Sen slog det mig... Jag tänkte inte på killen.... :)

Fan vad skönt!!

När jag kom på det, att jag inte tänkte på honom, så tänkte jag inte mer på det ändå. :)

Snart ska jag ut med hunden i solen och sen ska jag på yoga.
Jag brukar inte vara den som klagar på vädret...men nu är jag sååå trött på minusgrader......
Och alla tjocka kläder man måste ha på sig.... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar