lördag 6 juni 2015

P-piller, ryggen, järn

I dag är det 6 dagar utan p-piller. :)

Har inte känt av något än.

Jag fick också veta att jag hade lågt järn, så jag har nu köpt järntillskott.

Läkaren frågade om jag hade kraftig mens.
Hahahha, jag har inte haft mens på över 20 år.

Men något mer letande av varför jag hade lågt järn, blev inte av.
Läkarna bryr sig såååå mycket, not. :)

(Jag röntgade också ryggen, vanlig skelettröntgen.
Där såg man att jag var lite stel i slutet.
Han sa att det kan bero på vad som helst.
Att man kanske kompenserar för något annat ställe i ryggen.

Gick han vidare med det? Nop!
Avfärdade han det och pratade om annat? Japp!)

Man får insistera själv om man vill nåt.

Hälsokost butiken jag köpte järntabletterna i sa att järn är direktverkande.

Men jag känner mig fortfarande trött.....

Fast de i butiken sa också att det tar ca 2 månader för kroppen att bli återställd.

Så jag får vänta och se.

Somnade tidigt i går för att vara en fredag.
Till klockan 22, då sov jag.

Vaknade 08.00

Det är skönt att lägga sig tidigt. ;)

Några skulle gå ut i går och frågade om jag skulle med.

Näääää, verkligen inte, ville sitta hemma, i soffan, se mina serier och lägga mig tidigt. :)

Jag känner mig dock mörbultad i kroppen på helgerna.
Är det pga jobbets hårdag dagar?

Hade ju en period då jag hade sådan energi då jag blev av med skovet.

Vad hände sen?

Ja, ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar