söndag 14 juni 2015

Det sista från killen, I?

Efter de sista messen, där jag skrev: om att jag är lite osäker på att släppa in killar, för att jag har stött på allt möjligt i livet, så hördes vi bara en gång efter det.

Nästan.

Jag reagerade på att det var tyst från honom så jag messade:

"Vad trevligt att du ville träffa mig igen även då jag sa att jag har en sjukdom."

Lite för att testa honom, se hur han bemötte det.
Eftersom han inte pratade eller frågade om den, sjukdomen.
Plus att det varit tyst från hans sida.

Han svarade:

"Ja, men shit, alla kan väl ha en sjukdom."

Sen var det tyst.

Dagen efter kom det ett mess från honom:

"Har du gjort något kuligt i dag då?"

Jag svarade och frågade samtidigt honom:

"Hur mår du?"

Han: "Jätte trött i dag."
Jag: "Då får du lägga dig tidigt då."
Han: "Ja, det blir väl så."

Sen inget mer.
Han frågade inte hur jag mådde, tex.

Tror att det har gått 3 dagar av tystnad nu.

Så det är väl avslutat...

Då vi gick en promenad sist, så pratade vi om skägg och hans skägg.
(Välansat)
Jag sa, lite försiktigt, att jag kanske hade svårt för skägg, jag vet inte, har inte prövat dock, pga att jag var hos en familj när jag var liten där pappan inte var så snäll, han hade skägg.

Hans svar minns jag inte, men jag tänkte att han inte fattade vad jag sa, så jag sa:
"Alltså han gjorde lite sexuella anspelningar på oss barn."

Jo han verkade ha förstått det.

Jag sa att, han/pappan i familjen, brukade hålla fast oss på golvet och kittla oss med skägget på halsen. Framför alla andra i familjen.
Det tyckte han var jätte kul.

Killen, I, sa då: "Sånt är ju kul att göra på barn, hahaha, kittla dem så."

Jag blev lite paff..... Hur kan han skämta om en sådan sak?
Eller är det för att han försöker släta över det? Eller har han svårt för empati?

Jag sa: "Ja, men det är inte så roligt i detta fall, det blev ett maktspel för oss barn."

Senare så messade vi, jag skrev något till honom, varpå han svarade:

"Är du inte snäll så kommer jag att kittla dig med skägget."

Jag blev förvånad.....
Hur kan han skämta om det?

Samma sak, den gången vi var på bio.
Han hade köpt godis och frågade om jag skulle ha nåt.

Jag sa att jag inte äter godis längre pga sjukdomen.

Lite senare så luktade jag i hans öppnade godispåse.
Han sa då: "Ta en istället."

Jag sa då: "Men jag sa ju att jag inte kan pga sjukdomen."

Fortfarande inga frågor om sjukdomen från honom....

Sen var det en gång till, jag minns inte vad jag gjorde men då sa han:
"Men ta en godis då."

Suck....

Min teori är att:

Han var inte ute efter nåt seriöst och hade samvete nog att backa för att han förstod att jag var seriös.

Eller.

Han kanske trodde att jag hade en massa "problem."

Eller.

Att jag varit med om för mycket och att det skulle bli jobbigt för honom att hantera.

Eller.

Så var han helt enkelt inte intresserad.
Kanske hade nån annan tjej på G.

Vad vet jag, så här blev det i alla fall.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar