söndag 21 juni 2015

Instagram, mens, hår

Jag har skaffat instagram....
Ja, jag trillade dit. ;)
(Rebecca lb)

Lite finare bilder där och inte lika personligt som här. ;)

Jag tror att jag fick mens nu i morse....
Känner mig helt förvirrad, hahhaha, som att jag aldrig haft det förut.

Min pappa sa, att då jag var tonåring så hade jag sån mensvärk så att jag var tvungen att vara hemma från skolan.

Jag minns inte det, kan det vara så att jag lurades för att få vara hemma och skolka? ;)

Jag tvättade håret i går, det är nästan så att man drar sig för att göra det...

Tappade så mycket hår.... :(
Jag tog en bild på det, men jag tänker inte lägga upp den i bloggen, det känns lite ofräscht. :)

Man tappar håret en stund efter att man har varit sjuk, inte på en gång, det kommer alltid efter.
Jag vet inte hur lång tid efter... Några veckor? En månad? Två månader?

I dag ska jag åka till Ikea och köpa en hallmatta.

Den blev nerkissad då jag var kattvakt för ett tag sedan.
Jag har haft en tidning på golvet som matta. :)

Som jag skrev förut, så har jag ju fått lite skattepengar, så jag kan unna mig en matta.
De kostar väl bara typ 80 kr på Ikea.

Jag har fått fatt på lite fonder att söka.
Det är ett jäkla jobb med alla papper de ska ha, men det kan vara värt det! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar