tisdag 14 oktober 2014

Skola, plugga, sova, skola, plugga, sova......

Skola, skola och skola....

Denna vecka är slutet på en kurs, med ett prov som avslut.
Denna vecka börjar också en ny kurs....

Dock har vi mycket självstudier på den gamla kursen nu sista veckan.
Så vi är mest i skolan för den nya kursen.

Dock så måste jag plugga på båda.
Vi har, förutom prov, arbetsorder men en massa frågor att svara på, övningsuppgifter och laborationer i skolan som man ska dokumentera sen.

PLUS

Att jag pluggar på en tredje sak...
Jag ska också göra ett omprov om två veckor....
Det som har förföljt mig i flera månader.
Den kursen är jätte viktig.
Då ska jag även göra prov för den nya kursen....

Så, tre prov på två veckor.

Skolan slutar ju om två veckor så jag känner mig liiiite stressad. :)

Vakna, ut med hunden, skola, hem, ut med hunden, laga mat, plugga, sova.
Hahhahaha! ja, så ser det ut just nu. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar