lördag 4 oktober 2014

Inge lessna känslor kvar

I dag ringde jag mitt ex.

Ett infall bara.

Tänkte på honom häromdagen, hur det var i hans land och med honom.

Han svarade inte då jag ringde. (bra, det är ju dyrt, hahhaha)

Han ringde upp mig senare.

Jag sa högt: "Heeeeeeeeejjjjjjj!!!"
Varpå han instämde högt. :)

Sen frågade vi bara varandra hur det var med allt.

Efter kanske 15 min så tog hans pengar på telekortet slut.

Vi avslutade samtalet och sa till varandra att man skulle sköta om sig.

När jag la på kände jag........ ingenting.

Faktiskt, det var jätte skönt.

Såhär efteråt, med facit i handen, så skulle jag aldrig ha bytt nummer med honom.

För oerfaren, för kluven, för otrygg i sig själv.
Skulle ha tagit på mig ordentliga glasögon och granskat honom innan.

Men nä, jag var betagen av hans skönhet. ;)

Dock förde det med sig bra saker också.
Han var en fin kille.
Så vad lärde jag mig av detta?

Att jag söker en kille som ger mig massor med kärlek och omtanke. :)
Men att man ska granska ordentligt innan. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar