söndag 12 oktober 2014

Pånyttfödd

På killfronten är det lugnt faktiskt.

Jag har inte varit ute varje helg, svårt att hitta folk att gå ut med.
De flesta har pojkvän, familj osv, så det blir att jag sitter själv på helgerna.

Jag skriver inte heller med någon kille på nån dejtsida.
Jag har faktiskt inte varit speciellt aktiv där.

Jag känner ändå att jag mår bra och trivs som bara den med vardagen. :)
Jag känner mig väldigt lycklig och lyckligt lottad i mitt liv.

Jag tänker ofta på hur jag älskar min lägenhet, att jag har en helt egen lägenhet. :)
Jag blir glad då jag handlar hem livsmedel och tänker på vad för mat jag ska göra.
Jag kan lixom bli lycklig över det.
Hahahaha

I dag var jag i en akvariefiskaffär, jag älskar verkligen att gå omkring och titta på fiskar.
Jag gjorde mig ju av med alla akvarier för några år sedan.
Jag hade haft akvarier i så många år och kände mig less.

Sen "räddade" jag en fisk hos en bekant, köpte en kompis till den, fler växter, inredde akvariet, och vad gjorde jag i dag?
Jo, handlade ytterligare fisk och växter. :)

Köpte även levande foder, mygglarver.
Fiskarna älskar det.

Mina eldbukssalamandrar som jag har haft i ca 20 år har också fått ett nytt akvarium. :)

Nästa steg är väl att skaffa större till fiskarna. :)

Blir så glad då jag fixar fint till mitt hem och skaffar sådant som gör mig glad ända in i själen. :)

Jag känner mig så himla lycklig, som om jag vore nykär.
hahhaha
Jag vet att det är ett jävla tjat om det. ;)

Jag känner mig också jätte redo för att träffa min livskamrat nu, min man. ;)

Jag känner mig inte ledsen och ensam över att inte ha någon, jag älskar mitt liv och bara tanken på en framtid tillsammans med "honom" gör mig så glad. :)

Det känns som att något har hänt i mitt liv och med mig.
Något positivt.
Jag vet inte vad, känns som att jag är pånyttfödd, som att jag känner och uppfattar livet annorlunda nu. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar