söndag 23 mars 2014

Samla massor av bevis

Tänkte på en sak, min sambo blev aldrig kallad på intervju.
Vi trodde att jag kanske inte skulle bli kallad på intervju men att han skulle bli kallad i allafall.

Men så blev det inte.

Hon har ju träffat oss live en gång, det gjorde nog mycket.

Sen skickade vi med mycket bevis.

När den som söker ska fylla i webbansökan så ska man bifoga dokument, såsom personbevis och passkopia.
Sen finns det en till som man kan bifoga, det står inte exakt,
"här kan du bifoga bilder."
Jag minns inte vad det står men något med "Bifoga..... och andra dokument."

Där, bifogade vi massa bilder som visade att vi var ett par, julafton i hop med andra, han och min pappa, jag hade sparat sms från den dagen vi träffades och hade tagit skärmdump på dem och skickat med, på dem står det ju datum.

Så jag rekommenderar andra som är i samma sits, skicka med massor av bevis.
Det underlättar arbetet för dem och hjälper en själv. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar