fredag 14 mars 2014

Balkongrenovering

Jag brukar ju inte påverkas av väder, ok är det sol så blir man extra glad men jag brukar inte bli nere om det regnar eller är mulet.
Det är ju bara ett väder. :)

Men en sak har jag tänkt på....
De byter ju ut våra balkonger.

Jag måste ha fördraget pga hunden, skulle han se dem utanför så skulle han bli galen! :)

Vaktinstinkter.

Så jag har fördraget och även extra skydd för att det inte ska synas igenom.

De har även plastat för fönstren och har även plast på byggnadsställningen.

Så jag har fått flytta alla blommor till köket.

Det påverkar mig lite...att ha såhär...rörigt och mörkt....

Sen väcks jag klockan 07 varje morgon av väsen från dem....
Så man har ett litet stresspåslag i kroppen hela tiden.

Det ska bli sååååå skönt när de är färdiga!
Tänk att kunna öppna upp och släppa in luft!


 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar