onsdag 12 mars 2014

Dag 20

I dag har han varit borta i 20 dagar.

Om 2 dagar så har vi varit i hop i  6 månader.
Tiden går fort men ändå otroligt långsamt.

Det kliar i fingrarna, jag vill maila till kvinnan på migrationsverket och fråga om hon har fått ärendet.

Men jag ska inte.... Hon sa denna vecka och det är bara onsdag. ;)

I söndags så hittade han ett annat ställe med internet så vi pratade i nästan en timme! :)
Längsta hittills.

Sen i måndags så ringde han inte alls.....
Han hade varit iväg i huvudstaden och varit där hela dan och kom hem sent.

I går så var internet ställena stängda så han ringde mig vanligt i 5 minuter.
Sen ringde han en gång till, vanligt, på kvällen, oxå i 5 minuter.

Nu är jag inte ledsen längre men inte helt avslappnad dock.
Jag saknar honom nu som man har abstinens till tex cigg. :)

Minnet av honom börjar försvinna, alltså det färska.
Vet inte hur jag ska förklara men klart jag minns honom men mer som bilder.

Börjar tappa minnet om hans doft, hur hans hud känns, hans hår känns, osv.
Vissa saker minns jag fortfarande men de försvinner längre och längre bort.

Hjärnan minns mer och mer bilder än verklighet.
Jag vet inte hur jag ska förklara men ni fattar säkert. :)

Hjärnan försöker febrilt hålla kvar i det "färska" minnet från honom men det börjar sakta suddas ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar