söndag 30 mars 2014

1 månad, 9 dagar

I helgen har det varit full rulle känns det som.

Fredag, jobbade jag extra, hem och målade färdigt.

Lördag, jobbade extra, promenad med hunden och en kompis, träffade sen en annan kompis och vi åkte till en tredje kompis.

Söndag, ordentlig skogspromenad med en kompis jag inte har sett på 5 månader, sen middag hos min pappa.

Måndag, ny kurs i skolan börjar. Larm och övervakning.
Dock har vi ingen fysisk lektion då.

På måndag blir jag bjuden på lunch av en yrkesvägledare i skolan.
De ska samla alla tjejer på skolan.

Inte en aning om vad de ska prata om men kan tänka mig att det handlar om hur det funkar som tjej där, eftersom vi inte är så många.

I dag skulle min sambo hämta sitt visum och på måndag kväll åker han till Egypten.
Han kunde bara komma dit till ambassaden, tisdag, torsdag och söndag.

Så han vill vara på ambassaden direkt då de öppnar på tisdagen.

Sen återstår ytterligare väntan på kortet.
Men snart är han här..... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar