onsdag 3 augusti 2011

Störd sömn

I natt vaknade jag kl 04.00 av att min sambo sa:

"Vad gör hon?"

Jag öppnade ögonen och såg att taklampan i köket var tänd. Den lyser rakt in i sovrummet.

Hans dotter var uppe och drack vatten.

Vaknar jag inte av mig själv vid 03 eller 04 så väcks jag av något.

Och så klart så var jag jätte trött då jag steg upp och jätte trött nu.

Det ska bli skönt att få lägenheten för sig själv snart.

Som sagt, jag ogillar inte hans barn men jag är så trött på att bli väckt eller behöva tassa på tå på morgonen för att alla ligger och sover. Lägenheten är för liten för 5 pers, nu är vi dock bara 3 och vi bor i en 2:a på 55 kvm.

Han väckte mig en liten stund senare genom att gå och lägga sig i vardagsrummet där hans dotter sover.
Jag snarkade tydligen igen och störde hans sömn....
Men då fick jag hela sängen för mig själv i allafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar