tisdag 30 augusti 2011

Att ställa upp för sig själv

Jag är hemma från jobbet idag.

I morse så hade jag jätte svårt att komma upp.
Kände mig allldelse vimmelkantig.

Klädde på mig men det gick inte över.
Jag läste i min bok i går, drömliv, att om det finns något som man verligen inte vill....ja då brukar man bli sjuk. Komiskt...

Så jag ringde tillslut och sjukanmälde mig.
De ringde upp mig efter en halvtimme och sa:

"Du kan verkligen inte gå dit va? Vi hittar ingen ersättare..."
"På efermiddagen kanske vi kan få dit nån, i fall du är där tills dess?"

Hur dåligt samvete jag än fick, så stod jag på mig.....
Det var svårt som fan och det uppstod flera tysta minutrar mellan oss efter att jag sagt nej.

Sen gick jag och la mig igen, jag sov till 12.30.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar