måndag 1 augusti 2011

KLAGOSTUND!

Nu tänker jag skriva ett mindre roligt inlägg...

JAG ÄR SÅ JÄKLA TRÖTT PÅ:

att jämt ha ont i ryggen och ha hemsk huvudvärk vissa gånger.

Jag har ont i ryggen VARJE DAG!
Jag har även ont i musklerna i benen.
Jag är trött i kroppen och har ingen direkt ork.

Jag sover sällan en hel natt.
Så jävla trött på att aldrig vakna utvilad. Jag vet inte hur det känns längre!

Jag vaknar med värk i kroppen och jätte trött.

Varje dag är det något fel, antingen känner jag mig skum i halsen, trött, ont i kroppen, svårt att resa mig ur soffan pga ryggvärk, ont i huvudet, svider i ögonen, ont i magen, osv osv.

Blir så jäkla irriterad på att jag inte kan fungera normalt!!!!
Och inte fan vet jag vad det är för fel heller!

Ringde reumatologen för att kolla om remissen kommit in, de har semesterstängt till den 15 augusti....

Nästa lön ska jag prioritera att gå på massage! :)

1 kommentar:

  1. det gör du rätt i...massage kan vara en lösning på dina värk.

    SvaraRadera