torsdag 18 augusti 2011

Härliga dagar

I går åkte jag och hunden till en vän på middag.

Vi var tre stycken tjejer som åt en god middag med efterrätt och pratade massor! :)
Det fanns två stycken Maine Coon katter där... de är rätt stora...Den ena ville äta upp min hund :)



I dag var jag hos min hunds gamla hundvakt, på hennes kolonilott, IGEN! :)
Den här gången plockade jag plommon och drog upp lite potatis.


Hunden var ju såklart med och lekte med nedfallna äpplen. :)


Hon frågade också om jag ville ha lite blommor med mig hem :)
Vad glad jag blev!




Så på kvällen så gjorde jag kyckling i ugn med klyftpotatisen och morot. Marinerade dem med olivolja, soja och örtkryddor, salt och peppar såklart

Sen gjorde jag en enkel kaka. :)
Plommon i botten, mjuk pepparkaka smet över.... :)

1 kommentar:

  1. Jösses vad söt han är där på första bilden! Ja, inte så att han inte alltid är det, men den bilden var ju grym! :)

    SvaraRadera