onsdag 20 juli 2011

Zombie...

Jag vaknade av något mitt i natten.

Somnade om.

Vaknade 04.30 av att min sambo gick upp och gick på toa.
Jag suckade högt och sa "fan att du alltid ska gå upp mitt i natten" eftersom klockan skulle ringa 06.00.

Somnade om.

Jag vaknade en liten stund senare av att han suckade jätte högt för att "ge igen" och sa "det är så jobbigt när du snarkar" "Ja, men du är ledig och kan somna om!" svarade jag surt.

Sen vaknade jag igen av att en fågel hade satt sig på fönsterbrädan och pratade......

Somnade om.

Sen vaknade jag av klockan som ringde 06.00....

Min frukost bestod av piller.
Två stycken colazid för sjukdomen, tre stycken omega 3, en stycken allergi tablett för gräspollen och en stycken huvudvärkstablett då huvudet värkte som fan.

Jag vill sooooooova!!!

Sista dagen på jobbet, :) sen går jag på semester i två dagar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar