torsdag 14 juli 2011

Svullen lymfkörtel

I morse var det sååå svårt att cykla.
Jätte tufft var det.

Det tog längre tid än det brukar och jag cyklade med halva farten.
Det värkte i benen och jag var helt slut, ville bara stanna.

Jag var ju trött i morse...kunde det verkligen bero på det?
Ja, kanske...

Under dagen så upptäckte jag en böld under mitt käkben, på sidan.
Jag har haft dem förut så jag kände igen den direkt.

Kollade runt lite på nätet och upptäckte att det var ju en svullen lymfkörtel.
Jaha! Jag har ju lixom inte brytt mig när jag har fått de tidigare.

En svullen lymfkörtel tyder på en infektion i kroppen.
Ja, det kan ju förklara cyklingen.
Men förkyld är jag inte.

Ringde sjukhuset, min läkare ska ringa upp mig i morgon.
Även om det inte är en infektion i kroppen orsakad av min sjukdom så är det bra att kolla upp.

Har upptäckt att man kan få en massa annat tråkigt av denna sjukdom jag har och att den kan visa sig på fler sätt.

Och så ska jag cykla hem snart också.... :)
Pust!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar